Obserwuj

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use

Jak ustawić automatyczny podpis, stopkę w Onet Poczta?

Mężczyzna zastanawia się jak ustawić automatyczny podpis/stopkę w Onet poczta Mężczyzna zastanawia się jak ustawić automatyczny podpis/stopkę w Onet poczta

Konfiguracja automatycznego podpisu w Poczta Onet jest prostym zadaniem, jednak ma to istotne zastosowanie dla profesjonalizmu Twojej korespondencji mailowej. To nie tylko szczegół estetyczny, ale element, który gwarantuje spójność Twojej tożsamości, danych kontaktowych i wizerunku marki w każdym wysyłanym e-mailu. Zobacz, jak łatwo dodać jest podpis, stopkę, do wiadomości e-mail w Onet Poczta.

Darmowa poczta Onet Poczta to interesujące rozwiązanie dla osób poszukujących bezpłatnej skrzynki e-mail. Warto rozważyć uruchomienie własnej usługi hostingowej z przypisaną domeną internetową, które razem pozwalają utworzyć konta e-mail we własnej domenie. Obserwuj mojego bloga, aby dowiedzieć się więcej o usługach hostingowych, poczcie e-mail i konfiguracji usług.

Czym są automatyczne podpisy dodawane do wiadomości mail?

Automatyczne podpisy e-mail to bloki tekstu, które są automatycznie dodawane na końcu każdego wysyłanego e-maila. Bloki te mogą obejmować Twoje imię i nazwisko, stanowisko, dane kontaktowe, logo, linki do mediów społecznościowych i wszelkie inne istotne informacje, którymi chcesz regularnie udostępniać odbiorcom.

Advertisement

Automatycznie oznacza, że ​​nie musisz się martwić o ręczne dodawanie tych informacji za każdym razem, gdy wysyłasz wiadomość e-mail; system zrobi to za Ciebie, zapewniając spójność i oszczędność czasu.

W Onet Poczta możesz skonfigurować trzy stopki, automatyczne podpisy, które wybierzesz z listy podczas redagowania wiadomości, w tym jedną, która będzie dodawana automatycznie (domyślnie). W czasie redagowania wiadomości możesz dowolnie przełączać się między nimi.

  • Czym są automatyczne podpisy, czym jest stopka wiadomości e-mail oraz dlaczego podpis do korespondencji mailowej jest tak ważny, przeczytasz w innych wpisach na moim blogu. Zapraszam Cię do obserwowania!

Jak ustawić nowy podpis do wiadomości e-mail Onet Poczta

W Onet Poczta utworzenie podpisów, stopek, i zautomatyzowanie ich dodawania jest procesem prostym. Z poziomu interfejsu klienta poczty e-mail uzyskasz dostęp do opcji konfiguracji i zdefiniujesz, które podpisy będą dodawane w zależności od rodzaju wiadomości e-mail lub odbiorcy, co pozwoli Ci jeszcze bardziej spersonalizować komunikację.

  1. Zaloguj się do swojego konta Onet Poczta
  2. Po udanym logowaniu odszukaj po lewej stronie ekranu przycisk Ustawienia.
Udane logowanie do Onet poczta
  1. Teraz, w nowym widoku, wybierz Konto > Podpisy. W tym miejscu znajdziesz wszystkie podpisy utworzone w ramach konta.
Dodaj nowy podpis do wiadomości Onet Poczta.
  1. Na dole ekranu kliknij Dodaj podpis. W ramach darmowego konta Poczta Onet możesz utworzyć 3 podpisy.
  2. Nadaj podpisowi nazwę systemową i uzupełnij treść podpisu. Jakie informacje powinna zawierać stopka wiadomości e-mail?
  3. Kliknij przycisk Zapisz.
Edytowanie podpisu w Onet poczta

Stopka, podpis do wiadomości e-mail Onet Poczta został utworzony. To było proste, prawda? Na liście podpisów, pod każdym podpisem, dostępny jest przycisk: Domyślny podpis. Nieaktywny wyłącznie dla sytuacji, gdy masz jeden podpis. Jego włączenie (oznaczenie podpisu) spowoduje, że oznaczony podpis będzie automatycznie i domyślnie dodawany do wiadomości e-mail. Możesz go zmienić i zaraz pokażę Ci, w jaki sposób to zrobić.

Jak dodać i zmienić podpis, stopkę w czasie redagowania wiadomości mailowej?

Podpis do wiadomości e-mail Onet Poczta jest już dodany. Domyślnie będzie dodawany do każdej korespondencji. Jeśli masz więcej podpisów, możesz łatwo przełączać się między nimi.

  1. Utwórz nową wiadomość e-mail w Onet Poczta.
  2. Na dole formularza redagowania wiadomości kliknij Wybierz podpis.
  3. Z rozwijanej listy wybierz podpis/stopkę, która ma być użyta w tej wiadomości.
  4. Dokończ redagowanie wiadomości.
Możesz wybrać podpis do wiadomości Onet Poczta w oknie redagowania wiadomości.

Zwróć uwagę, że możesz nadal edytować podpis, który został dodany. Zmiany nie będą jednak zapamiętane, a wprowadzone i zmienione treści, będą jednorazowe, tj. użyte tylko w redagowanej wiadomości. Jeśli chcesz na stałe wprowadzić zmiany w stopce wiadomości e-mail Onet Poczta, wróć do ekranu edycji/dodawania stopki, zgodnie z wcześniejszą instrukcją.

Jeśli nie chcesz używać podpisu w wiadomości e-mail, usuń wszystkie podpisy lub w czasie redagowania wiadomości, z listy Wybierz podpis, wybierz Bez podpisu.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Advertisement